Dag 27

Maaaaat!

Idag har det blivit riktig mat till middag. Jag funderade och funderade på hur jag skulle göra, sen kom jag fram till att jag skulle byta ut sista måltiden mot en nyttig och kolhydratfattig måltid på kvällen.

Efter lite räknande på kolhydrater och kalorier så la jag upp en assiett med 150 gram tonfisk, 200 gram grönsaker och lite cremefraiche, och sen åt jag upp den. Himmelskt gott var det! Det var inte mkt alls jag åt men det mättade otroligt skönt i magen.

Sammanlagt har jag ätit 700 kcal och runt 45 kolhydrater idag, 200 kcal mer än vad jag brukar få i mig när jag äter vara pulverpåsar. (brukar ligga på 500 då). Nu är frågan om jag ska fortsätta byta ut en måltid på detta sätt., eller om jag ska återgå till ren kur och unna mig en sån här "bautastor" middag då och då?

Är lite orolig över vad vågen kommer att tycka nu när jag har ätit, borde ju gå ner i och med att jag har hållt mig någorlunda bra på både kalorier och kolhydrater.. What do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl