Dag 25

Ahhhhh.. Det går segt nu... =(

Har gått upp några hekton sen senaste vägningen så jag ligger på -8.5 igen. Känns surt, men jag har slarvat en hel del med vattnet och jag ska väl ha mens snart... Hoppas att det är det. Aldrig kul att gå upp i vikt och speciellt inte när man sköter sig.
Jag är fruktansvärt sugen på mat också, jag vill så gärna äta något. Ett kokt ägg är jag riktigt sugen på. Men jag är alldeles för envis för att bryta kuren, så jag kör på...

Jag sitter och funderar hur jag ska göra när jag ska trappa upp. Först tänkte jag hålla på i 10 veckor,

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag är väldigt skeptiskt kring shakes och liknande men anser du det funkar så har du mitt stöd. När jag testade shakes käkade jag både ägg och morötter för det är sådan kroppen får bort väldigt snabbt.

2011-10-28 @ 10:56:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Tackan

Hej hej

Jävlar va snabbt du går ner! Jag byter ut 2 mål om dagen mot naturdiet. Extravaganza är nog det enda jag inte provat när det gäller viktminskning, hur många kcal per dag är det ? Och är det samma för alla? Har provat

2011-10-28 @ 20:14:17
URL: http://Farhuset.bogg.se/far
Postat av: Tackan

fel knapp bloggade från mobilen ;-)

Har provat ren kur ngn gång men tycker min kropp protesterar. Och så slutar det i hetsätning i stället. Har läst igenom din blogg- Tycker det låter bra att fokusera på en sak i taget.

Lycka till ser fram emot att följa din kamp

2011-10-28 @ 20:19:32
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl