4 veckor

Ahhhh, har nu gått på 4 veckor ren kur! Shit va länge! Mår riktigt bra igår, efter gårdagens lilla måltid. Men är inte alls sugen på att äta mera, vill ju gå ner fort i vikt.. Samtidigt så känner jag att jag har mer energi idag så jag har blivit så himla sugen på att träna nu! Undra, sa flundra om jag ska köra en måltid på kvällen den här veckan och se hur bra jag går ner på det. Går det åt helvete så går jag bara tillbaka till ren kur igen.

Har inte hänt så mkt på vågen sen förra veckan, jäkligt tråkigt, men jag har ju inte mått så bra heller, säkert gått ur och in i ketos hela tiden, eller så kanske jag har kommit till någon slags platå?
Nåja, ner har jag gått iaf, det är huvudsaken.

Dagens vikt: 94.0
Totalt viktminskning: 9.3 kilo

På onsdag ska jag väga mig "på riktigt" hos xtravaganza. Undra hur jag ska lägga upp det här med att jag har börjat att äta?  Jag äter ju inte alls som dom vill att man ska göra på xtravaganza ;)

Kommentarer
Postat av: Tackan

Imponerad. Jag tror du kommer få bra resultat på vågen även om du äter ett mål :-)



2011-10-31 @ 07:45:37
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Sanna

Hej! Kul att jag hittat din blogg :D Härliga resultat du har!

2011-10-31 @ 09:02:33
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl