Sjukt sugen

´Det gick bra i måndags, då åt jag bara nyttiga grejjer. Igår hade jag sjukt mkt ångest och då slank det ner både det ena och det andra som jag INTE är stolt över!

Idag har jag ätit en nyttig omelett till frukost och nu börjar det kurra i magen och jag ska snart tillaga lite lunch. Idag har jag bestämt mig för att äta ENDAST när jag är hungrig och INTE när jag är sugen!

Jag hade gått upp lite idag så nu ligger jag på 95 igen, tack vare fusket igår.. Fan det är inte värt det. Just nu längtar jag efter att få komma igång med medicineringen, så jag kan få må bra igen och slippa ångesten.

Jag ska klara det här, det är bara jag som bestämmer hur min dag kommer att bli! Återkommer imorgon för att berätta hur det har gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl