huvudvärk

Ahhh, det är så härligt.. Trots att du fuskar och har dig, så går du alltid snabbt ner när du väl återgår till att äta nyttigt.. -1.2 kilo sen igår.

Hade en djävulsk dag med många känslor. Jag hade ju läkartid inne på affektiva mottagningen och han ville att jag skulle börja äta anti-deppressiva tabletter och jag fick även ställa mig i kö för en add-utredning. Hoppas att jag nu kan få bukt på alla dessa år av ångest, att det blir bätttre nu. Jag skulle få äta en tablett som hette voxra, som inte gav biverkningar som viktuppgång, finns faktiskt flera som går ner i vikt av den tabletten t.o.m.

Jag var "snäll" mot mig igår och åt 3 måltider med mycket protein och typ noll kolhydrater. Blir nog samma lika nu hela veckan att jag äter nyttigt och låter pulvret ligga åt sidan. Målet är att jag nästa vecka står på samma vikt som jag gjorde innan jag började att fuska. Har en grym huvudvärk idag, antar att det är kroppen som gör sig av med alla kolhydrater, ba´ stå ut =)

Ny vikt: 94.9

Kommentarer
Postat av: Tackan

Det är bra att va snäll mot sig själv :-)

2011-11-15 @ 08:32:09
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl