Det går sådär.....

Jag fick mens och hade en helvetes-ångest dag i förrgår. Jag brukar få ångest ibland, kommer som en käftsmäll idå och då jag brukar ta en tablett och sen ligger jag däckad en hel dag i sängen. Det var vad som hände i torsdags, och vad hände mer? Jo, jag syndade och åt både det ena och det andra.. Ingen idé att rabbla upp avd jag åt, för jag vet att många som läser får på pulver här och varför fresta?
Nu är det såhär att jag mår bättre, MEN.. Idag ska vi på kalas och imorrn ska vi fira fars-dag på 3 olika ställen så jag låter mig själv äta VAD jag själv vill med måtta och på måndag kör jag igång med pulver igen. Jag SKA ligga under 90 innan december månad är slut. Så ä'r det bara..
Fan att det blev såhär då.. Var ju inte vad jag ville...
Kom tillbaka och "skäll" på mig om ni inte har hört något från mig på måndag, då ligger jag säkert kvar i sängen och moffar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du uppdaterar igen :) Min blogg kommer jag inte ens in på just nu. Jättetråkigt är det.

Förstår det där med ångest, har själv problem med det från och till.

Håller tummarna för dig att du hittar tillbaka på måndag. Ny vecka och nya tag!

Kram Anna

2011-11-12 @ 08:53:53
Postat av: Tackan

Under 90 innan dec är slut fixar du, och jag ska va som en hök på måndag. Njut nu av morgondagen :-)

2011-11-12 @ 21:00:39
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl