De är tur jag har er...

.. som peppar och stöttar. Hade det inte varit för er så hade jag nog fortsatt och fuska idag med och hela veckan lång. Men man går ju verkligen inte ner av att äta onyttigt och en massa skräp, så det är bara att börja äta nyttigt.
Det blir nog inte ren kur, har varken ork eller lust till det, men två nyttiga måltider a´la vlcd får det bli. Jag har en fest som jag ska gå på den 26/11 så det får inte bli något fusk före det... nono..

Mår fortfarande lite si och så, och har inte riktigt kommit upp ur min svacka, men bara för att man mår psykiskt dåligt så behöver man ju inte äta sig tjock för det... (som jag vanligtvis brukar göra). Så det är bara på´t igen och idag ska jag till läkaren så får vi se vad han säger. Kanske får hjälp, för en gångs skull?

Jag funderade lite fram och tillbaka om jag skulle skriva ut min vikt eller inte, för jag har gått upp så mkt sen sist. Men va faaaan, skitsamma. Jag har gått upp 3,5 kilo och jag tror det mesta är vatten!! *hoppas*

Dagens vikt 96.2


Kommentarer
Postat av: Tackan

Bra att du bröt och inte fortsatte hela veckan. Tror blandad kur är det bästa. Nu kör vi gärnet :-)

2011-11-14 @ 07:35:16
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl