1 månaden

En månad har gått, eller rättare sagt imorrn är det en månad. -9.6 stod vågen på imorse =)

Det går bra med maten och pulvret. Jag tar första påsen runt 10, den andra vid 15 och klockan 18 äter vi mat.

I söndags käkade jag:

1 burk (110 gram) tonfisk
50 gram paprika
50 gram sallad
50 gram gurka
100 gram cremefraiche
10 gram lök
1 klick majjonäs

Jag gjorde tonfiskröra och gjorde stavar av grönsakerna och dippade i röran. Sjukt gott. Så gott så att jag åt samma sak dagen därpå.

Och igårkväll käkade jag 150 gram räkor, annars såg det ungefär likadant ut. Jag räknar inte så mkt kalorier längre utan räknar kolhydrater, jag försöker att inte gå över 50 gram/kolhydrater per dag. Kalorierna brukar ligga på 6-700 nu. Jag lägger upp maten på en liten assiett så jag inte äter för mkt. Jag mår bra nu när jag äter och jag går ner i vikt, det är det som är huvudsaken. Sen får vi se om jag går över till ren kur igen, men nu kör jag såhär en vecka till iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl