GOD JUL

Skriver ett litet inlägg såhär på förmiddagen.
Känns inte alls som en kul jul i år, har noll julkänslor. Har ätit lugnande tabletter för att orka med vardgen i 3 dagar nu, hoppades att det skulle gå över till julafton, men icke.
Är så jäkla trött, men hellre trött än ledsen..
Blir rädd för mig själv när jag får mina attacker, trodde aldrig att jag kunde må SÅ dåligt... Men med lite piller i kroppen så känns det "stabilt", vad vore jag utan dom???

GOD JUL PÅ ER ALLA! Har bestämt mig för att ta tag i vikten efter nyår nu iaf. Det är ju aldrig bra för en att äta och bli tjockare när man mår dåligt, kan ju bara göra så att man mår sämre.. Med samrådan från min terapeut så är det dags att göra nånting åt min kropp.. Så vi ses om en vecka då.. Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

Jag brukar följa din blogg och är såå ledsen att läsa att du mår såå dåligt! :-(

Jag känner så väl igen mig i att man aldrig trodde att man kunde må så! Jag mådde lika dåligt för ett par år sedan och min man övertalade mig att ta tyreoideaprover vilket jag aldrig trodde skulle visa något fel! Med det gjorde den! Fick Levaxin insatt ich mår toppen idag! Jag trodde verkligen på allvar att jag fått en ordentlig depression med ångest!

Har du tagit dessa prover? Om inte ger jag dig rådet att göra det för om dina symtom beror på det är det så lätt att göra något åt!!



Många kramar till dig!!

2011-12-26 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl