Depp

Har fått avbryta kuren och börja medicinera antideppressiva tabletter och har börjat gå på terapi. Känns inge bra, har ångest mestadels och jag har ätit en hel del onyttigt för att döva ångesten. Jag ahr ätit medicinen; voxra, i 5 dagar och den har en jättetrevlig biverkning och det är att man tappar aptiten och på så sätt kan man gå ner i vikt av den, finns en hel del människor som har gjort det.

Idag väger jag åter igen 98 kg. Rätt så väntat när jag ahr ätit som jag har gjort. Nästa gång jag uppdaterar hoppas jag väga ett par kilo mindre.

Mitt mål är att stå still nu, vara snäll mot mig själv, göra sånt jag tycker är kul (och just nu tycker jag inte att träning är så himla kul) Sen så ska jag ladda upp batterierna nu över jul och nyår och 2012 sätter jag igång igen. Känns bra att jag får komma och prata med någon, kanske kan hjälpa mig med mitt matmissbruk.

Jäjä, då vet ni vad som har hänt iaf och det kommer inte att bli så mkt uppdatering här framöver, men då vet ni vad som händer iaf :)

Önskar en massa lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 
Besök ViktPejl